Vezetékes adatszolgáltatást ad cégeknek a Vodafone

Ahogy a lakossági, úgy a vállalati ügyfelek is egyre inkább arra törekszenek, hogy a távközlési szolgáltatásokat a lehető legkényelmesebben, azaz testreszabottan és minél kevesebb szolgáltató bevonásával vehessék igénybe. A Vodafone új, Fixed Connectivity szolgáltatásaival mostantól lehetőségük nyílik minderre – jelentette be Király István, a Vodafone Magyarország Vállalati szolgáltatásokért felelős vezérigazgató-helyettese pénteken.

A Vodafone világszinten az egyik legnagyobb szereplő a vállalati menedzselt adatszolgáltatások piacán. Magyarországon a szolgáltatások alapját a Vodafone Magyarország 3G és 4G szolgáltatását kiszolgáló, országos lefedettségű, közel 9000 kilométeres optikai gerinchálózata biztosítja. A Vodafone nem titkolt célja, hogy erősítse a versenyt a menedzselt szolgáltatások piacán és szignifikáns, legalább tíz százalékos piaci részre tegyen szert az elkövetkező években – mondta Király.

Ezáltal a Vodafone – a vállalati vezetékes hang és menedzselt adatszolgáltatások éves szinten több mint 80 milliárd forintos piacára belépve – immár vállalati ügyfeleinek is egyszerre, egy kézből nyújtja  a távközlési szolgáltatások teljes palettáját, folyamatos rendelkezésre állással és az ügyfél igényei szerint testre szabott, professzionális önkiszolgáló felülettel.

A vezérigazgató-helyettes szerint a Vodafone belépése a vállalati adatforgalmi piacra jelentősen erősíti majd az itt tapasztalható piaci versenyt, így akár már a közeli jövőben is pozitív hatással lehet a magyar vállalati ügyfelek versenyképességére.

A menedzselt szolgáltatások tökéletesen illeszkednek a Vodafone olyan, korábban bevezetett nagyvállalati megoldásaihoz, mint például a Vodafone Iroda szolgáltatás – mondta Király. A Vodafone jelenleg is több mint 200 bérelt vonali (PBX, BSMS) ügyfelet szolgál ki alközponti és tömeges SMS szolgáltatásokkal.

A vezérigazgató-helyettes hozzátette, hogy a Vodafone azért lép be a Magyarországon számára új piacra, mert az elmúlt időszakban egyre erősebben érzékelte az igényt a mobilszolgáltatási keretmegállapodásoknál szélesebb körű, fix-mobil konvergens szolgáltatásokra. A Fixed Connectivity szolgáltatások bevezetésével a Vodafone egy kézből tudja nyújtani ügyfeleinek az összes távközlési szolgáltatást, így a vállalati mobil szolgáltatások piacán is tovább erősíti pozícióit, tette hozzá Király.

A Vodafone nagyvállalati ügyfeleinek bérelt vonalat, bérelt vonali internet szolgáltatást és virtuális magánhálózati szolgáltatásokat kínál, kiegészítve ezáltal a vállalati mobil- és Vodafone Iroda szolgáltatásokat. Az új menedzselt adatszolgáltatásokat garantált minimum 99,5 százalékos rendelkezésre állással,  folyamatos (24/7-es) műszaki ügyfélszolgálati háttérrel és Magyarországon egyedülálló módon az ügyfél igényei szerint testreszabott,  professzionális önkiszolgáló felülettel lehet megrendelni. Az önkiszolgáló felületen az ügyfelek folyamatos és azonnali visszajelzést kapnak a valós szolgáltatási szintekről, és többek között folyamatosan nyomon követhetik, elemezhetik a pillanatnyi sávszélesség adatokat is. Az új szolgáltatások bevezetésére a Vodafone a szükséges alaphálózati fejlesztésekkel együtt több száz millió forintot fordított, a szolgáltatások fejlesztését, működtetését és értékesítését negyven fő végzi.

A Vodafone világszerte több mint egymillió kilométernyi optikai hálózattal rendelkezik, és 79 országban nyújt IP-alapú VPN szolgáltatásokat mintegy 25 ezer vállalatnak, köztük számos olyan globális cégnek, amely Magyarországon is jelen van.

 

Leave a Comment